Saturday, March 28, 2020

JØRGEN G. - BERETNING FRA SCHWEIZ

Efter i årtier at have levet i en total international verden med Europa – og delvis hele vor vidunderlige Verden – som arbejdsplads, jå så ér det NOGET AF EN ÆNDRING at skule leve i en verden der begrænses af lejlighedens 94 kvadratmeter !!!!

Hverdagen er blevet godt organiseret, og en venlig spejderkammerat har tilbudt at købe ind for mig,  således at jeg ikke skal bevæge mig rundt i supermarkederne ( hvor en 77 årig jo, som en del af ”målgruppen”,  har gode chancer for at blive angrebet - på trods af de lokale supermarkeder – forbilledeligt – passer godt på os.

Jeg har altid haft en ganske livlig e-mail hverdag, det er bare et fantastisk ”instrument” -  på rejser – at kunne arbejde med !!! Men nu er indbakken blevet endnu mere spændende !!! Min indbakke er grænsende til at blive overfyldt – og det ér bare sååå dejligt. Og så har jeg startet med en daglig øvelse: at skrive til en person som -MED SIKKERHED – IKKE FORVENTER AT HØRE FRA MIG. Og haft megen glæde deraf….

På min – ca. – 1 time daglige tur i de super lokale omgivelser - tænker jeg over hvilke enormt spændende – og supert aktivt – efterår jeg vil få, når jeg igen er tilbage i den sociale hverdag,  som jeg bare savner ( såååå meget ).

Fagligt er det – som bestyrelsesmedlem i DK, DE, GB og CH bestyrelser – en personlig tilfredsstillelse at jeg vil være meget bedre forberedt til de kommende bestyrelse møder, der   a l l e vil finde sted ret efter vor tilbagevenden til det virkelige liv… OG DET SKE SNART !

Og eet er sikkert: jeg planlægger at returnere ( forhåbentlig et par kg lettere ) til dette virkelige liv ret efter vi igen får vor bevægelsesfrihed tilbage   


Jørgen G.
Lenzburg/Zürich


No comments:

Post a Comment